Η "5η Ανάβαση Ελασσόνας" από το "Motor Thessaly"

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε η 5η ανάβαση Ελασσόνας που ήταν και ο τρίτος αγώνας για το Κύπελλο Αναβάσεων Βορείου Ελλάδος.

Δήλωσαν συμμετοχή  47 αυτοκίνητα, παρουσιάστηκαν 46 στον τεχνικό έλεγχο, εκκίνησαν 45. Μηχανικές βλάβες στα δοκιμαστικά του Σαββάτου, δεν επέτρεψαν σε όλους τους αγωνιζόμενους να συμμετάσχουν στον αγώνα της Κυριακής.

Δεν έλειψαν τα ατυχήματα όλο το διήμερο, επιβεβαιώνοντας την αξία του καλού εξοπλισμού ασφαλείας στα αγωνιστικά και τα αυστηρά μέτρα που πρέπει να υπάρχουν στην τοποθέτηση των θεατών σε σωστά μέρη  και την υπακοή όλων στις εντολές των κριτών.

Παρά τις άτυχες στιγμές αγωνιζομένων, οι ζημιές περιορίστηκαν μόνο  σε υλικές ζημιές.

Ο καιρός, παρά τις δυσοίωνες προβλέψεις, ήταν πολύ καλός όλο το σαββατοκύριακο, με τον ήλιο να κυριαρχεί, βοηθώντας αγωνιζόμενους και θεατές να απολαύσουν έναν ωραίο αγώνα.

Στο αγωνιστικό κομμάτι, στην κατηγορία έως 1400, ο Άγγελος Μπατσίλας με Suzuki Swift 1.3 έκανε μια φοβερή επίδοση κάνοντας ρεκόρ για αυτοκίνητα της κατηγορίας με χρόνο διαδρομής στο β’ σκέλος του αγώνα, 2.14.75 και παρά το γεγονός ότι δεν είχε ανταγωνισμό καθώς είχαν δηλώσει συμμετοχή μόλις δύο αυτοκίνητα. Δεύτερος ο Βαγγέλης Μάστορας με Peugeot 106 rallye.

Στα 1400-1600 οι συμμετοχές ήταν 17 και πολύ δυνατές σε όλες τις κλάσεις. Νικητής αναδείχθηκε ο Βασίλης Ανάγνου με Citroen Saxo VTS, ο οποίος στο β΄ σκέλος ισοφάρισε  το ρεκόρ ταχύτερης διαδρομής με χρόνο 2.07.11 που είχε κάνει στην 4η ανάβαση Ελασσόνας ο Κώστας Καρλιώτης και στον οποίο είναι συνοδηγός στα ράλλυ. Ταυτόχρονα ήταν και νικητής της κλάσης Α6.

Δεύτερος ο Βασίλης Γκέτζιος με Peugeot 106 S16 που ήταν νικητής στην Ε10 και τρίτος ο Κώστας Κουτσοδήμος με Peugeot 106 που ήταν και δεύτερος στην Α6.

Το βάθρο της Α6 συμπλήρωσε ο Γιώργος Γκέκας επίσης με 106 που τερμάτισε και στην 4η θέση της κατηγορίας 1600.

Στην Ε10, δεύτερος ήταν ο Κώστας Τραγής με το ανανεωμένο Peugeot 205 και τρίτος ο Κώστας Αναγνωστάκης με το Suzuki Swift sport καταλαμβάνοντας και τις θέσεις 6 & 7 αντίστοιχα στην γενική της κατηγορίας.

Στην πιο αδύναμη κλάση της Ν2, ο #Γιάννης_Μόσιος με Citroen Saxo VTS, στην τρίτη του παρουσία σε αγώνες και στην πρώτη του επίσκεψη στην Ελασσόνα, έκανε την επίδοση του αγώνα καθώς στο β’ σκέλος έκανε ρεκόρ διαδρομής για αυτοκίνητα της κλάσης με χρόνο 2.13.75.!!! Φυσικά κέρδισε την κλάση Ν2, ανεβαίνοντας και στην 5η θέση της γενικής των 1600.

Στην δεύτερη θέση της Ν2 (10ος γενικής) ήταν ο Σταύρος Κόντος με Peugeot 106, μια συμμετοχή από την Εύβοια και στην τρίτη  θέση (15η γενικης)  η Μαριάννα Χριστογιαννούλα με Citroen Saxo στην πρώτη της εμφάνιση ως οδηγός καθώς ως συνοδηγός έχει πολλά χρόνια που τρέχει σε αγώνες.

Στην κατηγορία 1600-2000 ο Σάββας Οροιλίδης, με Citroen ZX kit-car, επιβεβαίωσε τον τίτλο του φαβορί, συνεχίζοντας το σερί των νικών στις έως τώρα αναβάσεις της βορείου Ελλάδος, ενώ πήρε ταυτόχρονα και την νίκη στην Ε11. Οι χρόνοι του στα 2 σκέλη τον κατατάσσουν πρώτο και στην άτυπη γενική κατάταξη του αγώνα.

Δεύτερος ο Παναγιώτης Καραγκιοζόπουλος με το Seat Ibiza που πάντα συμμετέχει στον αγώνα της πόλης του και τρίτος ο Νίκος Τρυχίδης με Citron Xsara που ήταν και δεύτερος στην Ε11. Το βάθρο της Ε11 συμπλήρωσε ο Κώστας Ατματζίδης με VW Golf gti.

Στην κατηγορία 2000+ οι Γιάννης Ξανθόπουλος με Alfa Romeo Alfasud, Γιάννης Σκαφίδας με Fiat Uno turbo και Τάσος Χατζηχρήστου με BWM M3, ανέβηκαν στο βάθρο που ήταν ταυτόχρονα και της κλάσης Ε12.

Στην κατηγορία FSA o Νίκος Στραβοκώστας με Alfa 156 πήρε τη νίκη. Δεύτερος ο Αναστάσιος Καρακατσάνης με Renault Clio Sport ήταν ταυτόχρονα και 1ος στην κλάση FSA2L, τρίτος ο Χάρης Δήμος με Citroen Saxo, πήρε και την 2η θέση στην FSA2L και την ίδια κλάση συμπλήρωσε ο Στέφανος Κλόκας με Ford Escort MK2. Στην FST που για πρώτη χρονιά φέτος αποτελούνταν αποκλειστικά από αυτοκίνητα της FST2 καθώς δεν συμμετείχε τελικά κανένα τετρακίνητο, πρώτος ήταν ο Βαγγέλης Κωνσταντινίδης με Peugeot 207 RC, ο οποίος έκανε και τον ταχύτερο χρόνο ημέρας με 2.06.57.

Δεύτερος ο Ιορδάνης Κωνσταντινίδης με Skoda Fabia turbo και το βάθρο συμπλήρωσε ο ντριφτάς, Αποστόλης Ζήσαρος με BMW 3 E36.

Φυσικά και οι άλλοι δύο ντριφτάδες, ο Αχιλλέας Μποχώρης με το γνωστό Audi A4 και Κώστας Τσοκάνης με Toyota Celica, πρόσφεραν μοναδικό θέαμα με τον κόσμο να τους χειροκροτεί ασταμάτητα.

Η ημέρα έκλεισε με τους αγωνιζόμενους και τα αυτοκίνητα τους στην κεντρική πλατεία της Ελασσόνας για τις απονομές που έγιναν παρουσία αρχών της πόλης και εκπροσώπων της περιφέρειας, της αστυνομίας και όσων συμμετείχαν στην διοργάνωση του αγώνα.

Το ραντεβού ανανεώθηκε για την 6η ανάβαση Ελασσόνας, το 2022.

Εικόνες θέματος από mammuth. Από το Blogger.