Ανακοίνωση του Μορφωτικού & Εκπολιτιστικού Συλλόγου Συκέας για τις δράσεις αναβάθμισης των χώρων του και το κάλεσμα για εθελοντισμό

Ο Μορφωτικός & Εκπολιτιστικός Σύλλογος Συκέας εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία αναφέρεται στις πρόσφατες δράσεις για την αναβάθμιση του χώρου του και στις συνεργασίες που τις κατέστησαν δυνατές.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η διοίκηση του Συλλόγου πραγματοποίησε συνάντηση με τον Δήμαρχο Ελασσόνας, Νίκο Γάτσα, προκειμένου να του παρουσιάσει τα αιτήματα και τις προγραμματισμένες δραστηριότητές της. 

Στο πλαίσιο αυτό, ο Δήμος ανταποκρίθηκε παρέχοντας υλικά για τα τμήματα Δημιουργικής Απασχόλησης, καθώς και τρία παγκάκια, τα οποία τοποθετήθηκαν στον προαύλιο χώρο του πρώην Δημοτικού Σχολείου Συκέας που έχει παραχωρηθεί στον Σύλλογο. Από την πλευρά της δημοτικής αρχής υπήρξε δέσμευση για τη συνέχιση της στήριξης των υποδομών του χώρου.

Επιπλέον, ο Σύλλογος αναφέρθηκε στην εθελοντική πρωτοβουλία δύο μελών του, του Ζήση Κατσιαντώνη και του Φώτη Μέρμηγκα, οι οποίοι ανέλαβαν τον καθαρισμό του προαυλίου από συσσωρευμένα απορρίμματα.

Με αφορμή αυτές τις παρεμβάσεις, ο Σύλλογος απευθύνει πρόσκληση προς τους κατοίκους και τη νεολαία του χωριού για ενεργό συμμετοχή στη διατήρηση της καθαριότητας των κοινόχρηστων χώρων και των σημείων όπου πραγματοποιούνται οι πολιτιστικές εκδηλώσεις.

Ανδρέας Νικούλης
Εικόνες θέματος από mammuth. Από το Blogger.