Συνάντηση Κέλλα - Πιερρακάκη: Συνεχίζουμε το σημαντικό μας έργο στην παιδεία
Συνάντηση εργασίας πραγματοποίησε σήμερα ο Βουλευτής ΝΔ Ν. Λάρισας, Χρήστος Κέλλας με τον Υπουργό Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, Κυριάκο Πιερρακάκη, στο υπουργείο Παιδείας.
Ο
Λαρισαίος πολιτικός, αμέσως μετά την εκλογή του ως Πρόεδρος στη Διαρκή Επιτροπή
Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, ενημερώθηκε από τον κ. Πιερρακάκη για το
συνολικό σχεδιασμό της Κυβέρνησης αναφορικά με την τριτοβάθμια εκπαίδευση, με
βασικούς πυλώνες την αναβάθμιση του δημόσιου πανεπιστημίου και την ίδρυση μη
κρατικών πανεπιστημίων. Επιπλέον, οι δύο πολιτικοί συζήτησαν για τις προτεραιότητες
και τις κύριες επιδιώξεις του Υπουργείου Παιδείας σε όλες τις εκπαιδευτικές
βαθμίδες, δίνοντας έμφαση σε πρωτοβουλίες, όπως η ενίσχυση της ειδικής αγωγής
και της επαγγελματικής εκπαίδευσης, αλλά και η μείωση της γραφειοκρατίας.
Ο
Χρήστος Κέλλας έθεσε στον Κυριάκο Πιερρακάκη το ζήτημα της αναγκαιότητας ενίσχυσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας με
περισσότερα ακαδημαϊκά τμήματα, καθώς και εκείνο του εφοδιασμού του Προτύπου
Σχολείου Λάρισας με τον απαραίτητο τεχνολογικό εξοπλισμό, ενώ επανέλαβε και το
πάγιο αίτημά του για ίδρυση Καλλιτεχνικού Σχολείου στη Θεσσαλία.
Ο
Πρόεδρος της Διαρκούς Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής και ο Υπουργός
Παιδείας δεσμεύτηκαν για διαρκή και στενή συνεργασία και ανανέωσαν το ραντεβού
τους για τη συζήτηση και επεξεργασία των επερχόμενων νομοθετημάτων παιδείας στην
αρμόδια Επιτροπή της Βουλής.
Κατά
την αποχώρησή του από το υπουργείο Παιδείας, ο Χρήστος Κέλλας δήλωσε:
«Συνεχίζουμε
το σημαντικό έργο στον τομέα της παιδείας, που ξεκινήσαμε κατά την περασμένη
τετραετία. Η Κυβέρνηση της Νέας
Δημοκρατίας τιμά την αξία και την προσφορά του Έλληνα εκπαιδευτικού και
ενισχύει, με κάθε δυνατό τρόπο, τη δημόσια εκπαίδευση. Στόχος μας είναι η
παρεχόμενη εκπαίδευση να ανταποκρίνεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στις
ανάγκες μαθητών, εκπαιδευτικών και γονιών, καθώς και στις απαιτήσεις της σύγχρονης,
ψηφιακής εποχής. Έτσι μόνο θα μπορέσουμε να βελτιώσουμε τις προοπτικές των
παιδιών μας σε ένα απαιτητικό εργασιακό περιβάλλον και να αυξήσουμε την ανταγωνιστικότητα
της ακαδημαϊκής κοινότητας της Χώρας».