Σύσκεψη Συλλόγου Δενδροκαλλιεργητών Δομενίκου & Πανεπαρχιακού Αγροκτηνοτροφικού Συνδέσμου Ελασσόνας

 Σύσκεψη θα πραγματοποιήσουν ο Σύλλογος Δενδροκαλλιεργητών Δομενίκου και ο Πανεπαρχιακός Αγροκτηνοτροφικός Σύνδεσμος Ελασσόνας την Δευτέρα 25 Μαίου και ώρα 21:00μμ στην Αίθουσα Κοινωνικών Εκδηλώσεων του Μ.Ε.Σ. Δομενίκου.

Το διοικητικό συμβούλιο του Σ.Δ. Δομενίκου και η Συντονιστική Επιτροπή του Π.Α.Σ. Ελασσόνας θα ενημερώσουν τα μέλη τους για τα παρακάτω θέματα:

-Ενημέρωση για την συνάντηση στο ΥΠΑΑΤ που είχαν Λαρισαίοι και Ελασσονίτες παραγωγοί

-Καθορισμός κοινών δράσεων για την έναρξη λειτουργίας του Πανεπαρχιακού Αγροτικού Συλλόγου Ελασσόνας

-Μητρώο εγγραφής Μελών στον Πανεπαρχιακό Αγροτικό Σύλλογο Ελασσόνας, παρουσία της Επιτροπής Πρωτοβουλίας σύστασης του νέου συλλόγου

-Συνεργασία με την Ανεξάρτητη Πρωτοβουλία Αγροτών Λάρισας, τον Σύνδεσμο Βιοκαλλιεργητών Θεσσαλίας, τον Κτηνοτροφικό Συνεταιρισμό Καρυάς

-Έναρξη πυρήνων αγροτών, κτηνοτρόφων, μελισσοκόμων σε κάθε δημοτικό διαμέρισμα της επαρχίας-Ένταξη στο Μητρώο Μελών του Πανεπαρχιακού Αγροτικού Συλλόγου

-Υποβολή προτάσεων/υποψηφιοτήτων μελών των δύο φορέων προς το νέο διοικητικό συμβούλιο του Πανεπαρχιακού Αγροτικού Συλλόγου Ελασσόνας

Πηγή: elassona-city.gr
Εικόνες θέματος από mammuth. Από το Blogger.