Συνεχίζει με Μάτο ο Οικονόμος Τσαριτσάνης

Στην ανανέωση της συνεργασίας της με τον προπονητή Γιώργο Μάτο προχώρησε η διοίκηση του Οικονόμου Τσαριτσάνης, μετά την τελική επαφή που είχε μαζί του ο πρόεδρος του συλλόγου Σταύρος Αναγνωστούλης.

Ο Μάτος ανέλαβε την τεχνική ηγεσία των "πρασίνων" στις αρχές Δεκεμβρίου και συνολικά, σε διάστημα πέντε μηνών, κάθησε στον τσαριτσανιώτικο πάγκο σε 24 αγώνες (πρωταθλήματος και κυπέλλου), έχοντας ως απολογισμό 14 νίκες, 5 ισοπαλίες και 5 ήττες.

Το πρόσημο της παρουσίας του κρίθηκε θετικό, οπότε η συνύπαρξη των δύο πλευρών και κατά την νέα περίοδο ήταν η αναμενόμενη εξέλιξη, ενώ θα ακολουθήσει η διαδικασία ανανέωσης συνεργασίας με τους ποδοσφαιριστές αλλά και μεταγραφική ενίσχυση όπου κριθεί απαραίτητο.

Εικόνες θέματος από mammuth. Από το Blogger.